עיצוב סנטר ללא ניתוח

עיצוב סנטר ללא ניתוח הינו הליך של עידון הסנטר והשבת המראה המחודד והבולט ללא הליך פולשני מיותר. בהליך בו נעשה עידון קו הלסת והפנים מקבלות בחזרה את המראה העדין ובעל הפרופורציות, מככב הליך של עיצוב סנטר שאיננו מערב סכין מנתחים, הרדמה, התאוששות ואפילו היעדרות ממקום העבודה. אם בעבר היו מבוצעים ניתוחים להשגת סנטר מעוצב, שהרי היום ניתן לעדן את קו הלסת ולעצב את הסנטר באמצעות חומרי מילוי ללא פולשנות יתרה. הנה לפניכם אופציה נהדרת למטופלים שרוצים מראה מושלם אבל מתנגדים לסכין המתנתחים.

עיצוב סנטר ללא ניתוח- אפשר אחרת

טיפול של עיצוב סנטר ללא ניתוח מיועד לאנשים בגילאים משתנים – אנשים שהסנטר שלהם מחודד, ארוך מדי, או שהוא מאבד מהצורה הטבעית עם הזמן. גם אלו שיש להם סנטר קטן מדי או שאיננו פרופורציונאלי לפנים מתאימים לטיפול.

תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות?

החדרת חומרים  של מילוי באופן נקודתי ומומחיות ותוך כדי עיצוב הסנטר בקלות ויעילות. עיצוב סנטר ללא ניתוח אפשרי ואף יעיל, את התוצאות ניתן לראות מיד, לאחר חצי שעה טיפול כבר אפשר לראות. כמו בכל שאר הליכי הזרקות, עיצוב סנטר ללא ניתוח ועידון קו הלסת נעשה באמצעות הזרקות ומסייע לעצב את הסנטר ולהפוך אותו למושלם כמו בעבר. חצי שעה של הליך לכיוון שינוי נפלא ובתנאי שהבחירה הינה בחירה להפקיד את הפנים בידי מקצוענים המובילים בתחום.

למי מתאים טיפול עיצוב סנטר ללא ניתוח?

הטיפול מתאים לכל מי שרוצה לעצב את הסנטר ולשנות את המראה ללא אשפוז, ניתוח או הליך פולשני. לאחר פגישה אחת, ייעוץ ממוקד אחד שמסביר את הכול ולא דורש מכם עלות או התחייבות כזאת או אחרת. בפגישה ראשונית ניתן למעשה לראות את הסנטר, להתאים את הטיפול, את החומרים וזאת על מנת שיהיה אפשר להשיג תוצאות מושלמות ומספקות. החדשות הטובות ביותר קשורות בכך כי נוכח ההצלחה של הטיפול, יותר ויותר אנשים עוברים לשיטת חומרי המילוי ומשיגים סנטר מעוצב גם ללא הליך פולשני.

להראות אחרת בזכות עיצוב סנטר

עיצוב סנטר ללא ניתוח מעניק תוצאות מרשימות, אבל שוב.. חשוב מאוד לבחור את המטפל הראוי והנכון לכם. זה שיידע אילו חומרים נכונים לכם, למה אתם רגישים יותר או פחות ובסופו של דבר מיומן בהזרקה  מינימאלית לתוצאה מקסימלית אבל  לא עשויה יתר על המידה.

מחפשים אחר מראה טבעי של סנטר ושילוב של מראה סימטרי ונקי? שנו את חייכם באמצעות בחירה של פעם אחת בחיים.