מתיחת פנים ללא ניתוח

בוקר אחד את מתעוררת ומגלה כי הקמט הקטן הפך גדול, נזקי שמש, אלכוהול ואפילו עישון, הם כנראה התוצאה אבל לא רק. אם גם את משתייכת לגנטיקה מסוימת של קמטים ועברת את גיל 40 אולי כדאי לך לשמוע על מוצרים חדשניים אשר מטרתם לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח וללא שום פעולה פולשנית כבעבר. לשפר את המראה, מבלי להזדקק לשום מתיחה כירורגית, ללא התאוששות או ביקור בבית החולים. בעידן החדש, יותר ויותר רופאים עוברים הכשרות ייעודיות והכול בכדי להשיב את המראה המושלם ללא התערבות כירורגית מסוכנת שניתן למנוע מבעוד מועד.
מתיחת פנים באמצעות חוטים
אחת השיטות היותר מקובלות קשורה בחוטים, אפשר ואף רצוי לתקן סימני הזדקנות, קמטים או אפילו לשחזר קו לסת נפול באמצעות טיפול בחוטים. מתיחת פנים ללא ניתוח משמע מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים עם מראה צעיר יותר. אם עברת בעברך טיפול של מתיחת פנים, הנה הזדמנות לבצע מראה רענן ושוב, למזער את נזקי הזמן ולחזור למצב של לאחר הניתוח עצמו. גם אם יש ברצונך לשפר מראה ונפח- הנה המקום לעשות את זה ללא ניתוח או שימוש בגורמים מלאכותיים.

יתרונות טיפול ללא ניתוח

מתיחת פנים ללא ניתוח הינו הליך המיועד לך, זו שרוצה מראה רענן טבעי מבלי לפגוע בהבעה האישית שלך. התחדשות של עור הפנים, זמן התאוששות קצר ושוב, אין מעורבות מיותרת של התערבות כירורגית. לרוב נהוג לחשוב כי רק נשים מעל גיל 40 או 50 צריכות טיפולי מתיחת פנים ומאידך, חשוב לציין כי כאן הגנטיקה שולטת, יש המון נשים בגילאים צעירים יותר שפניהן נפלו והן מחפשות לבצע טיפול מושלם כדי לחדש את המראה הגנטי עמו נולדו.
להשיב את המראה המושלם לעור הפנים באמצעות חוטים
חוטים מיוצרים באמצעות חומר ביולוגי המתאים לגופך, במשך שנים שימש חוט זה לניתוח כלי דם ואפילו לב ועיניים. חוטים אלו מעוגנים ברקמות רכות וזה מה שמאפשר את הרמת הפנים. חשוב לציין, הליך זה איננו כולל אשפוז והוא דורש בסך הכול חצי שעה. לאחר חצי שעה, תוכלי גם את לעזוב את המקום ולהשיב לעור פניך את הברק והמוצקות שאבדה לו עם השנים.
ללא הרדמה כללית אלא מקומית, חצי שעה טיפול והנה את יוצאת כאשר עור פנייך מוצק, יפה ובעיקר משלים לתחושתך את הביטחון העצמי שאבד.